System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
eBoi
Jak załatwić sprawę?
Zarządzenie Nr 39.2014 Burmistrza Pełczyc z dnia 14 sierpnia 20014 r.
Zarządzenie Nr 39.2014
Burmistrza Pełczyc
z dnia 14 sierpnia 20014 r.
w sprawie powołania składu członków Komisji w celu dokonania oceny dokumentacji niearchiwalnej przeznaczonej do brakowania.
Na podstawie przepisów ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (t.j z 2006 r. Dz.U.Nr 97, poz.673z póżn. zm.) , zarządzam:
§ 1. 1. Powołać Komisję ds. oceny dokumentacji niearchiwalnej przeznaczonej do brakowania.
- Pani Elżbieta Kozioł – Przewodnicząca Komisji
- Pani Agnieszka Chlebowska – Członek Komisji
- Pani Genowefa Chachuła – Członek Komisji
2. Do zadań Komisji należy:
a) Dokonanie oceny formalnej i merytorycznej dokumentacji niearchiwalnej przeznaczonej do brakowania.
b) Przygotowanie protokółów oceny dokumentacji niearchiwalnej przeznaczonej do
brakowania.
3. Pracą Komisji kieruje jej Przewodniczący.
§ 2. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Maciej Krzyśko | 19-08-2014 21:26 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 19-08-2014 | |
Ostatnia aktualizacja: | Maciej Krzyśko | 19-08-2014 21:31 |