Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Pełczycach
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

Zarządzenie Nr 39.2014 Burmistrza Pełczyc z dnia 14 sierpnia 20014 r.

Zarządzenie Nr 39.2014

Burmistrza Pełczyc

z dnia 14 sierpnia 20014 r.

 

 

w sprawie powołania składu członków Komisji  w celu dokonania oceny dokumentacji niearchiwalnej przeznaczonej do brakowania.

 

     Na podstawie przepisów ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (t.j z 2006 r. Dz.U.Nr 97, poz.673z póżn. zm.)  , zarządzam:

 

     § 1. 1. Powołać Komisję ds. oceny dokumentacji niearchiwalnej przeznaczonej do brakowania.

  1. Pani Elżbieta Kozioł – Przewodnicząca Komisji
  2. Pani Agnieszka Chlebowska – Członek Komisji
  3. Pani Genowefa Chachuła – Członek Komisji

    

2. Do zadań Komisji należy:

a)  Dokonanie oceny formalnej i merytorycznej dokumentacji niearchiwalnej przeznaczonej do  brakowania.

b) Przygotowanie protokółów oceny dokumentacji niearchiwalnej przeznaczonej do

     brakowania.

 

3. Pracą Komisji kieruje jej Przewodniczący.

 

  § 2. Zarządzenie wchodzi w życie  z dniem podjęcia.

 

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Maciej Krzyśko 19-08-2014 21:26
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 19-08-2014
Ostatnia aktualizacja: Maciej Krzyśko 19-08-2014 21:31